Parasta palvelua juuri sinulle

Toimitamme hedelmiä töihin luotettavasti ja vaivattomasti. Sen lisäksi haluamme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. Heräsikö kysymyksiä liittyen palveluun, toimituskäytäntöihin tai tuotevalikoimaan? Ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme asiassa mielellämme.

Mikä on Fruitboxin toimitusalue?

Toimitamme hedelmät pääkaupunkiseudulla klo 8–12. Muualle Suomeen toimitukset jaetaan klo 8-16. Jos lähetys ei ole saapunut tähän mennessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin ratkaisemme asian viipymättä.

Kuinka pitkäksi aikaa sitoudun palveluun tilauksen tehdessä?

Joustavuus on avainsanojamme. Tilauksia on helppo muuttaa tai tauottaa oman tilanteen mukaan ja irtisanomisaikamme on yksi viikko.

Haluan tehdä muutoksen tai tauon voimassa olevaan tilaukseeni, kuinka nopeasti se tulee voimaan?

Kun ilmoitat muutoksen tai tauon nettisivuilla, sähköpostilla tai puhelimitse torstaina puoleen päivään mennessä, muutos tai tauko on voimassa jo seuraavalla viikolla.

Miten huolehditte hedelmien tuoteturvallisuudesta korona-aikana?

Fruitboxien tuoteturvallisuus ja hygienia on meille ensiarvoisen tärkeää. Hedelmät pakataan suoraan maahantuojallamme, jolla on sertifioidut tilat ja prosessit tuoteturvallisuuden takaamiseksi, ja ne kuljetetaan suojatuissa pakkauksissa suoraan asiakkaillemme. Prosessi on huomattavasti turvallisempi ja hygieenisempi kuin hedelmien ostaminen lähikaupasta.

Ovatko hedelmät valmiiksi pestyjä?

Emme pese hedelmiä ennen toimitusta paremman säilyvyyden vuoksi, joten suosittelemme että huuhtelet tai kuorit välipalan ennen nauttimista.

Lähetys ei ole saapunut sovittuna toimitusaikana, mitä teen?

Toimitamme hedelmät klo 8–12. Jos lähetys ei kuitenkaan ole saapunut puoleen päivään mennessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin ratkaisemme asian viipymättä.

Mitä jos toimitus sattuu pyhäpäivälle?

Siirrämme pyhäpäivän toimitukset automaattisesti lähimpään arkipäivään.

En ole täysin tyytyväinen tämän viikon toimitukseen, kuinka toimin?

Pakkaamme Fruitboxeihin aina muutaman ylimääräisen hedelmän mahdollisten huonoksi menneiden varalle: tuoretuotteina jotkut hedelmäyksilöt ovat herkempiä kuin toiset. Käsittelemme mahdolliset reklamaatiot tapauskohtaisesti ja teemme kaikkemme laadun takaamiseksi. Älä epäröi ottaa yhteyttä, mikäli et ole tyytyväinen toimitukseenne. Liitä palautteeseesi kuva jos se on mahdollista, tämä auttaa laadunvalvontaamme ja tapauksen selvittämistä.

Mitä teen jos ompputarra puuttuu?

Joskus pienet ompputarrat saattavat eksyä matkan varrella. Silloin voit korvata tarran kirjaimilla FB saapumispäivämäärän kanssa, niin tarkistamme sen tarrakortin palautuksen yhteydessä järjestelmästämme..