Parasta palvelua juuri sinulle

Me Fruitboxilla haluamme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua! Saat ja voit vaatia meiltä asiantuntemusta sekä hyvää palvelua liittyen tuotevalikoimaamme, tilaus- ja maksuvaiheisiin tai mihin tahansa muuhun Fruitboxia koskevaan asiaan.

FAQ-osiosta löydät vastaukset useimmin esitettyihin kysymyksiin ja mahdollisiin pulmatilanteisiin. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, tavoitat meidät puhelimitse 010 505 5696 tai sähköpostitse info(at)fruitbox.fi.

Mikä on Fruitboxin toimitusalue?

Toimitamme hedelmät pääkaupunkiseudulla klo 8–12. Muualle Suomeen toimitukset jaetaan klo 8-16. Jos lähetys ei ole saapunut tähän mennessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin ratkaisemme asian viipymättä.

Kuinka pitkäksi aikaa sitoudun palveluun tilauksen tehdessä?

Joustavuus on avainsanojamme. Tilauksia on helppo muuttaa tai tauottaa oman tilanteen mukaan ja irtisanomisaikamme on yksi viikko.

Haluan tehdä muutoksen tai tauon voimassa olevaan tilaukseeni, kuinka nopeasti se tulee voimaan?

Kun ilmoitat muutoksen tai tauon nettisivuilla, sähköpostilla tai puhelimitse torstaina puoleen päivään mennessä, muutos tai tauko on voimassa jo seuraavalla viikolla.

Ovatko hedelmät valmiiksi pestyjä?

Emme pese hedelmiä ennen toimitusta paremman säilyvyyden vuoksi, joten suosittelemme että huuhtelet tai kuorit välipalan ennen nauttimista.

Lähetys ei ole saapunut sovittuna toimitusaikana, mitä teen?

Toimitamme hedelmät klo 8–12. Jos lähetys ei kuitenkaan ole saapunut puoleen päivään mennessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin ratkaisemme asian viipymättä.

Mitä jos toimitus sattuu pyhäpäivälle?

Siirrämme pyhäpäivän toimitukset automaattisesti lähimpään arkipäivään.

En ole täysin tyytyväinen tämän viikon toimitukseen, kuinka toimin?

Pakkaamme Fruitboxeihin aina muutaman ylimääräisen hedelmän mahdollisten huonoksi menneiden varalle: tuoretuotteina jotkut hedelmäyksilöt ovat herkempiä kuin toiset. Käsittelemme mahdolliset reklamaatiot tapauskohtaisesti ja teemme kaikkemme laadun takaamiseksi. Älä epäröi ottaa yhteyttä mahdollisella huomautuksella. Liitä palautteeseesi kuva jos se on mahdollista, se helpottaa usein kysymyksen käsittelyä.

Mitä teen jos ompputarra puuttuu?

Joskus pienet ompputarrat saattavat eksyä matkan varrella. Silloin voit korvata tarran kirjaimilla FB saapumispäivämäärän kanssa, niin tarkistamme sen tarrakortin palautuksen yhteydessä järjestelmästämme..