Yleistä tietoa Fruitbox-hedelmäpalvelusta 
Normaali suosituksemme on 1-3 hengelle 3 kg, 4-8 hengelle 5 kg ja 9-15 hengelle 8 kg. Kuitenkin vasta käytännössä näkee hedelmien todellisen menekin. Hedelmätarjottimen kokoa on helppo jatkossa muuttaa menekin mukaan, kunhan ilmoitus tulee meille viimeistään toimituspäivää edeltävän viikon torstaina.

Toimituspäivät
Fruitbox-hedelmäkorin toimituspäivät ovat maanantaista perjantaihin asiakkaan tilauksen mukaisesti. Toimituksen sattuessa pyhäpäivälle, siirtyy se automaattisesti lähimpään arkipäivään. Toimitamme hedelmät pääkaupunkiseudulla klo 8–12. Muualle Suomeen toimitukset jaetaan klo 8-16. Jos lähetys ei ole saapunut tähän mennessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin ratkaisemme asian viipymättä.

Tilaukset 
Fruitbox-hedelmäpalvelun voi tilata suoraan verkkosivuilta, lähettämällä sähköpostia info(at)fruitbox.fi
tai soittamalla meille 010-505 5696.

Tilausten tulee olla meillä toimitusosoitetietoineen viimeistään 3 arkipäivää ennen toivottua toimituspäivää. Tilaukset ovat joko jatkuvia tai määräaikaisia asiakkaan toiveen mukaan. Fruitboxin hinta sisältää raikkaat hedelmät sovittuna päivänä sovittuun osoitteeseen kuljetettuna.

Maksuehdot 
Maksuehto on 14 päivää netto. Laskutus tapahtuu jokaisen kuukauden lopussa. Hintoihin lisätään alv 14 %. Hintoihin ei tule erillisiä toimitus- tai laskutuskuluja. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Muutokset 
Mahdolliset muutokset toimitukseen tulee ilmoittaa viimeistään toimituspäivää edeltävän viikon torstaina puoleen päivään mennessä. Muutokset kattavat osoitteenmuutokset, lisäykset, vähennykset ja tauot.

Hedelmäpalvelu on mahdollista saada tauolle, esimerkiksi kesälomien ajaksi, ilmoittamalla siitä viimeistään toimituspäivää edeltävän viikon torstaina. Tauon jälkeen Fruitbox-toimitus jatkuu normaaliin tapaan sopimuksen mukaisesti.

Irtisanomiset 
Tilauksen voi lopettaa viikon irtisanomisajalla. Irtisanomisen voi tehdä kirjallisesti osoitteeseen info(at)fruitbox.fi tai puhelimitse 010 505 5696.

Fruitbox-hedelmät 
Fruitbox- hedelmäkoriin pakataan aina laadukkaita, tuoreita ja kauden parhaimpia hedelmiä. Jokaiseen Fruitboxiin pakataan myös muutama ylimääräinen hedelmä, koska kyseessä on tuoretuote. Jos muutamassa hedelmässä on matkan varrella tullut virheitä, voi ne heittää pois ilman, että Fruitboxin hedelmämäärä laskee alle sovitun kilomäärän.

Reklamaatiot
Reklamaatiot voi ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen: info(at)fruitbox.fi
Huonoista hedelmistä kannattaa aina ilmoittaa, jotta hedelmien laatu saadaan pidettyä mahdollisimman korkeatasoisena.

Lahjalähetys 
Fruitboxeja voi lähettää myös lahjoina. Lahjalähetyksen mukaan voi laittaa saatekirjeen tai kortin.

Liitteen maksimikoko on A4. Lähetysten mukaan tulevat liitteet pitää olla meillä viikkoa ennen toimituspäivää.
Liitteen hinta on 2 € / liite.